Hírlevél

Feliratkozom az alábbi hírlevélre:

Kérjük, feliratkozás után ellenőrizze a levélszemét (spam) mappáját is, előfordulhat, hogy a megerősítő levél oda érkezik.

Támogatóink

      
v h k sze cs p szo
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 




 


 

Egri civil szervezetek!
 
Ha kérdésetek van civil szervezet alapításával, működésével kapcsolatban, gyertek el október 9-én hétfőn 16.00-tól az ARKT-ba!
Részletek alább!
 

Tisztelt Gyöngyösi és környékbeli civil szervezetek!
 
Minden civil szervezetnek kötelező 2018január 1-ig Cégkapura regisztrálnia.
 
Ezzel kapcsolatban a Heves Megyei Civil Információs Centrum tájékoztatást és segítségnyújtást ad 2017.09.29-én Gyöngyösön 11.00-tól a Mátra Honvéd Kaszinóban.
 
További információ az alábbi dokumentumban olvasható!
 
 

Civil határidők akkor a szeptemberi dátumokkal
2017. szeptember 30. - Kérelem az 1%-os rendelkezők nevéről, címéről
Az erre irányuló kérelmet elektronikus úton szeptember 30-áig lehet benyújtani.Az állami adóhatóság a szeptember 30. és október 30. között kérelemre egy alkalommal elektronikus úton tájékoztatja a civil kedvezményezetteket a rájuk érvényesen rendelkező magánszemélyek nevéről, postai vagy elektronikus levelezési címéről.
2017. szeptember 30. - Regisztráció 1% gyűjtésére
EGYREG adatlapon eddig kell előzetesen regisztrálni azon szervezeteknek, akik még nem kaptak 1% felajánlást, de a következő adóévben jogosultak igényelni azt. A határidő jogvesztő,mulasztása esetén az 1% felajánlás igénylése a következő adóévtől lehetséges. (pl. 2017. 09.30-ig kellett előzetesen regisztrálni annak, aki 2018. évben jogosult először az 1% gyűjtésére)
 

Figyelemfelhívás! Cégkapu regisztráció – kötelező elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jétől

2018. január 1-ét követően valamennyi civil szervezet elektronikus ügyintézésre lesz kötelezve.

A Cégkapu az Ügyfélkapuhoz hasonló módon biztosít majd elektronikus szolgáltatásokat a civil szervezeteknek, így a Törvényszékkel folytatott levelezést, a NAV-val kapcsolatos ügyeket, stb. már ezen keresztül tudják folytatni.

Az egyesületeknek, alapítványoknak legkésőbb 2017. december 31-ig regisztrálniuk kell magukat az ún. Cégkapu felületen.

A Cégkapu regisztráció elindításához szükséges, hogy a szervezet képviselője vagy az általa meghatalmazott személy rendelkezzen:

-         

élő ügyfélkapu hozzáféréssel

A Cégkapu regisztrációs felületen a civil szervezetek „egyéb gazdálkodó szervezetként” tudnak belépni. A belépést követően egy űrlapot szükséges kitölteni (civil szervezet neve, címe, képviseleti adatok és adószám).  Emiatt szükség van arra, hogy a szervezetek a felületen csatolják a nyilvántartási és képviseleti jogot igazoló dokumentumokat:

-         

bírósági kivonat (nem végzés)

-         

aláírási címpéldány ((nem banki aláírási karton)

 

Nem szükséges 30 napon belüli, akár tavalyi is lehet, ha az hatályos! Mindezeknek az eredeti példányát kell pdf-be beszkennelni! (Fekete-fehér másolat kevés!)

2018. január 1-jétől viszont szankciókra számíthatnak azok, akik nem regisztráltak. Egyrészt, lemaradhatnak saját ügyek intézéséről, másrészt törvényességi felügyeleti eljárást (pénzbírságot, esetleg törlést) vagy hatósági ellenőrzést fognak velük szemben kezdeményezni.

Lehetőség van arra is, hogy ne a szervezet képviselője legyen a Cégkapu kapcsolattartó, hanem pl. a szervezet könyvelője. Ez esetben az erre vonatkozó meghatalmazást is csatolják fel.

A Cégkapu regisztrációs felülete elérhető az alábbi címeken:

 https://tarhely.gov.hu/ckp-regisztracio/kaulogin.html

 https://cegkapu.gov.hu

További segítséget itt találnak:

http://ekozig.mo.hu/sites/default/files/Cegkapu_regisztracio_alkalmazas_...

Print Friendly, PDF & Email